

Total Number of Respondents:
Survey 2023 Newrest: 75
Survey 2023 Aliservice: 69
Survey 2024 Aliservice: 66
*Below you can see the Overall Survey Summary by service:






Beautification of the Residence lobby: The Residence lobby is noticeably greener, where the Hospitality team has carried out gardening work, incorporating a variety of plants to beautify the entrance to the Residence.
Improvements in the snacks link in AOS: For the choice of the Lunch of the Day, now with just one click users can choose between two options of main course and side dish. In the Empanada category, the option Chaparrita has been added. “We are aware that there is a certain instability of the current link, so we are working to modernise and strengthen it with a new application,” says Andrés.
New Transport contract: Very soon, the company Sokol, with which we currently work, will incorporate new bus and minibus equipment. The latter will have wider seats, thus improving user comfort and a better travel experience.


Felicitaciones a todo el equipo de hospitality! Hacen un gran trabajo para todos nosotros!
Muchas gracias por todas las notorias mejoras que implementan dia a dia. Muchas veces nos “malacostumbramos” al excelente servicio y calidad de los productos de tal forma que los damos por hecho, y somos poco agradecidos de estos y de las personas que se encuentran tras bambalinas. Gracias Claudia, Paola, Marta, Patricio y Andres por el excelente trabajo..
Mencion y agradecimientos aparte para toodoo el personal de Aliservice, que con su simpatia y esfuerzo hacen nuestra estadia en sitio mas placentera. Quienes amablemente nos sirven los alimentos, quienes los preparan, personal de aseo en residencia, TF y AOS, adminstrativos, mantencion, supervisores, choferes… uffff, es harta gente la que esta detras de todo. Muchas gracias a todos!!!
Muchas gracias al gran equipo de Hospitality!! Se nota el cariño y dedicación que le ponen a su trabajo. Muchas gracias!